درمان بیماریهای نشیمنگاهی و مقعدی لیــــزر سریـعترین و بهتریــن روش درمانــی

مشاوره رایگان لیزر درمانی

دلایل ابتلا به زگیل تناسلی یا HPV

دلایل ابتلا به زگیل تناسلی

هر بیماری که در بدن انسان به وجود می‌آید با ترکیب یک سری از دلایل و علت ها ایجاد می شود و هر عارضه دلیلی نیز برای تشکیل دارد که در صورت دانستن آن ها می‌توانیم از بروز بیماری پیشگیری کنیم.

زگیل‌های تناسلی در اثر سویه‌هایی از HPV ایجاد می‌شوند که با آنهایی که منجر به زگیل روی دست یا سایر نواحی بدن می‌شوند، متفاوت هستند این ویروس بسیار مسری است و به محض تماس پوست با پوست، منتقل می‌شود.

سبک زندگی افراد میتواند بسیار در ابتلا به زگیل تناسلی تاثیرگذار باشد.

دلایل ابتلا به زگیل تناسلی به طور کلی به شرح زیر است :

مقاربت جنسی از دلایل ابتلا به زگیل تناسلی

کسانی که از نظر جنسی فعال باشند مستعد ابتلا به این عارضه هستند. این مقاربت می‌تواند ارتباط از طریق واژن یا مقعد باشد. اگر یکی از طرفین رابطه مبتلا به زگیل باشد پارتنر جنسی خود را آلوده خواهد کرد. این ارتباط حتی اگر به صورت دهانی باشد باعث ایجاد زگیل در دهان می‌شود. رابطه جنسی از مهمترین دلایل ابتلا به زگیل تناسلی می باشد.

داشتن چندیدن شریک جنسی

وجود چندین شریک جنسی برای افراد خطرناک است. حتی اگر از لوازم پیشگیری استفاده کنند, تغییر مداوم شریک جنسی برای فرد خطرناک است و احتمال ابتلا به زگیل تناسلی را بالا می‌برد.

آغاز ارتباط جنسی در سنین پایین

آغاز ارتباط جنسی در سنین پایین افراد را مستعد ابتلا به زگیل تناسلی می کند, زیرا تعداد رابطه جنسی این فرد با کسی که به موقع آغاز میکند بیشتر است.

داشتن رابطه جنسی محافظت نشده

داشتن رابطه جنسی محافظت نشده و بدون استفاده از ابزار های پیشگیری شانس ابتلا به HPV یا همان زگیل تناسلی را بالا می برد. همینطور بی اطلاعی از گذشته شریک جنسی خود در این عامل بی تاثیر نخواهد بود.

داشتن سیستم ایمنی ضعیف‌

سیستم ایمنی ضعیف بر اثر دیابت یا ایدز و یا داشتن سایر بیمای های مقاربتی مثل سوزاک ، سفلیس و… خطر ابتلا به HPV را بالا میبرد.

مصرف سیگار

طبق مطالعات افراد سیگاری بیشتر از افراد غیر سیگاری مستعد ابتلا به زگیل تناسلی هستند.

لمس دستگاه تناسلی

حتی اگر دستگاه تناسلی فرد مبتلا از طریق دستگاه های جنسی لمس شود و تماس پوست با پوست انجام شود و دخول یا انزالی انجام نشود فرد سالم به این ویروس مبتلا خواهد شد و حتی اگر از کاندوم استفاده شود و زگیل در قسمتی باشد که پوشانده نشود به این ویروس مبتلا خواهید شد.

زگیل در نوزادان

نوزادانی که از مادران آلوده متولد خواهند شد, ممکن است در گلو و حلق نوزادشان زگیل ایجاد و هنگام تولد از مادر به نوزاد منتقل شود، اما این مورد بسیار نادر است.

درمان زگیل تناسلی به روش لیزر

لیزر به عنوان یکی از بهترین و موثر ترین روش های درمان زگیل تناسلی شناخته شده است.

این روش نسبت به سایر روش ها بازدهی بیشتری دارد و بدون عوارض است.

بهتر است هر چه زودتر در جهت درمان زگیل تناسلی اقدام نمایید تا از عوارض احتمالی آن در امان باشید.

در روش لیز پرتو اشعه ی لیزر به زگیل ها برخورد می کند و آنها را خشک کرده و از بین می برد.

با استفاده از بی حسی انجام می‌شود و بیمار سوزش کمی را احساس میکند درمان در این روش قطعی است و امکان عود و یا بازگشت بیماری وجود ندارد مانند عمل های جراحی ظاهری زشت ایجاد نخواهد کرد و نیاز به استراحت طولانی مدت ندارد و بیمار میتواند در سریع ترین زمان به فعالیت های روزانه خود برسد.

قطعا از بهترین روش های درمان زگیل تناسلی لیزر است.

مرکز تخصصی لیزر بیماری های نشیمنگاهی

کلینیک تخصصی پیکاطب مجهزترین مرکز درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر می باشد.

کارشناسان و مشاورین ما بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

شما کاربران گرامی می توانید از طریق شماره های داخل سایت یا از صفحه تماس با ما به صورت 24 ساعته و کاملا رایگان با این مرکز در ارتباط باشید.

در این مقاله سعی ما بر این بود که شما را با دلایل ابتلا به زگیل تناسلی آشنا کنیم, تا شاید کمکی در جهت درمان کامل و سریعتر بیماری شما کرده باشیم.

از همراهی شما متشکریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.