درمان بیماریهای نشیمنگاهی و مقعدی لیــــزر سریـعترین و بهتریــن روش درمانــی

مشاوره رایگان لیزر درمانی

درمان خانگی پرولاپس رکتوم ✔️ گیاهی و دارویی

درمان خانگی پرولاپس رکتوم

روش های مختلفی برای درمان خانگی پرولاپس رکتوم وجود دارد که می‌تواند به فرد مبتلا در کاهش درد و التهاب کمک کند.

روش درمان خانگی پرولاپس رکتوم باعث درمان کامل و از بین بردن این زائده نمی‌شود و فقط میتواند به شما برای کاهش درد, التهاب و عوارض آن کمک کند.

برای کاهش درد و این که بتوانید به زندگی و فعالیت های روزمره خود برسید میتوانید از این روش برای کاهش علامت ها استفاده کنید ولی بهتر است هر چه سریع تر بهترین روش درمان را برای درمان پرولاپس انجام دهید زیرا وجود آن به مرور باعث ایجاد عوارض دردناک می‌شود و زندگی فرد بیمار را مختل می کند.

انجام دادن این راهکارها و استفاده از روش های خانگی تا حدودی باعث بهبود پرولاپس رکتوم شده ولی به خودی خود از بین نمی رود و ممکن است منجر به یک عفونت خطرناک شود ، برای درمان قطعی به پزشک مراجعه کنید.

رژیم غذایی فیبر دار

سبک زندگی و رژیم غذایی خود را تغییر دهید. مصرف مواد غذایی فیبر دار و سبزیجات دستگاه گوارش را تنظیم می کند و به دفع راحت تر کمک می‌کند. یبوست و زور زدن زیاد به هنگام اجابت مزاج از عوامل اصلی ایجاد پرولاپس رکتوم است. استفاده از مواد غذایی فیبر دار و سبزیجات از یبوست چلوگیری می کند و در نتیجه از روش های مناسب درمان خانگی پرولاپس رکتوم نیز محسوب می شوند.

استفاده از ملین ها

می توانید از پزشک خود کمک بگیرید و ملین ها را به طور کافی و مناسب در رژیم غذایی خود بگذارید. توجه داشته باشید که مصرف زیاد ملین ها پیشنهاد نمی شود.

حمام آب گرم

میتوانید از حمام آب گرم استفاده کنید و در آب گرم بنشینید این کار باعث کاهش درد و التهاب ناحیه مورد نظر می‌شود.

ورزش و تحرک

عدم ورزش و بی تحرکی یکی از مهم ترین عامل در ایجاد یبوست است سعی کنید روزانه حتی شده ۳۰ دقیقه ورزش کنید ، ورزش به تحرک روده نیز کمک می‌کند.

آلوئه ورا

این گیاه خواص ضدالتهابی دارد و در درمان انواع بیماری های نشیمنگاهی و پرولاپس رکتوم بسیار موثر است و میتواند به کاهش التهاب ، درد و تورم کمک کند.

زور نزدن هنگام اجابت مزاج

سعی کنید در هنگام اجابت مزاج از زور زدن و فشار آوردن به خود خودداری کنید زیرا فشار به مقعد باعث وخیم شدن بیماری می‌شود و سعی کنید به طور منظم به دستشویی بروید.

مرکز تخصصی لیزر بیماری های نشیمنگاهی

کلینیک تخصصی پیکاطب مجهزترین مرکز درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر می باشد.

کارشناسان و مشاورین ما بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

شما کاربران گرامی می توانید از طریق شماره های داخل سایت یا از صفحه تماس با ما به صورت 24 ساعته و کاملا رایگان با این مرکز در ارتباط باشید.

در این مقاله سعی ما بر این بود که شما را بصورت کامل با روش های درمان خانگی پرولاپس رکتوم آشنا کنیم, تا شاید کمکی در جهت روند درمان بیماری شما کرده باشیم.

از همراهی شما متشکریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.